عشق
درباره وبلاگ

نوازش دلهابادست غم ها
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان bi taraf و آدرس ganonebiganoni.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 40
بازدید هفته : 113
بازدید ماه : 113
بازدید کل : 24389
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1


شروع کد تغییر شکل موس -->
بی طرف
پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:, :: 21:15 ::  نويسنده : farzad       

 

دل خوشم با غزلی تازه همینم کافی ست

تو مرا باز رساندی به یقینم کافی ست

قانعم،بیشتر از این چه بخواهم از تو

گاه گاهی که کنارت بنشینم کافی ست

گله ای نیست من و فاصله ها همزادیم

گاهی از دور تو را خوب ببینم کافی ست

آسمانی ! تو در آن گستره خورشیدی کن

من همین قدر که گرم است زمینم کافی ست

من همین قدر که با حال و هوایت گهگاه

برگی از باغچه ی شعر بچینم کافی ست

فکر کردن به تو یعنی غزلی شور انگیز

که همین شوق مرا ، خوب ترینم ! کافی ست
 
 

 

 

غريب آمده ام غريب خواهم رفت
نچيده سيب به روياي سيب خواهم رفت
ميان بوسه طنابي به دار مي بافند
به گونه با گل سرخ فريب خواهم رفت
صداي خواب بر احساس شهر مي پيچيد
و گفت با دل من بي نصيب خواهم رفت
و مرگ سهم تمام حيات حوا بود
اسير دست رسوم عجيب خواهم رفت
به شوق باغ پر از ياس هاي قديم
از اين بهار دروغين نجيب خواهم رفت
اگر چه گريه بر اين شهر جرم زندان داشت
ميان همهمه ها عن قريب خواهم رفت
زمان كوچ شد افسوس دست من خاليست
غريب آمده بودم غريب خواهم رفت
 
 
راحت بخواب اي شهر ! آن ديوانه مرده
در پيله ابريشمش پروانه مرده
در تنگ ديگر شور دريا غوطه ور نيست
آن ماهي دلتنگ خوش بختانه مرده
يك عمر زير پا لگد كردند او را
اكنون كه ميگيرند روي شانه مرده
گنجشگ ها ! از شانه هايم بر نخيزيد
روزي درختي زير اين ويرانه مرده
ديگر نخواهد شد كسي مهمان آتش
آن شمع را خاموش كن پروانه مرده !

 

 

آرزو دارم بهاران مال تو
شاخه های یاس خندان مال تو
ساده بودن های باران مال تو
آن خداوندی که دنیا آفرید
تا ابد همراه و پشتیبان تو

 

 

 


 

شمع های رفتن تو  فوت
 
بغضم ترک ترک شده مثل چشمای توی قاب
یه اسم فقط مونده ازت صفحه اول کتاب
 
گل های خشک پرپر و بوی قدیمی تنت
یه خط کهنه روی کارت مبارکه اومدنت
 
یه چاردیواری سوتاکور یه خونۀ غرق سکوت
امشب تولد منه شمع های رفتن تو فوت
 
این قلب مردنی من باخته همش توی غمت
امشب تولد منه تو سالگرد رفتنت
 
نمیدونم چند سالمه ولی غمت 3 ساله شد
پیر شده تو نبودنت یه قلب زخمی و کبود
 
3سال آزگاره که دارم بی تو سر میکنم
دست میکشم روی کتاب غصه هامو تر میکنم
 
با این سه شمع نیمه جون فوت میکنم رفتن تو
امشب میام به زندگی یا که منو میکشی تو
 
تموم شده امشب بازم غمت داره نو میشه
یه سال مونده روبرو نزار غمت 4ساله شه
 
یه سال مونده روبرو یه خونۀ غرق سکوت
غمت دیگه بزرگ شده شمع های رفتن تو فوت
 
یه چاردیواری سوتاکور یه خونۀ غرق سکوت
امشب تولد منه شمع های رفتن تو فوت
 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: